Zgłaszanie nieprawidłowości
Klasztor Ojców dominikanów w Lublinie, w związku z realizacją projektu w ramach PO liŚ 2014-2020 zobowiązuje się do utrzymania wysokich standardów prawnych, etycznych i moralnych oraz przestrzegania zasad prawości, bezstronności, obiektywności, odpowiedzialności i uczciwości, a także wyraża zdecydowany sprzeciw wobec wszelkim przejawom nadużyć finansowych oraz determinację w zapobieganiu oraz efektywnym zarządzaniu zdarzeniami związanymi z ich ewentualnym wystąpieniem.
W celu zgłoszenia nieprawidłowości należy:
- skorzystać z formularza lub
- wysłać wiadomość na adres e-mail: gkluz@dominikanie.pl | naduzycia.pois@mr.gov.pl
Co należy zgłaszać
Podejrzenie nieprawidłowości, które dotyczą przedstawicieli instytucji wdrażających Program lub podmioty realizujące projekty (np. Beneficjenci).
Zasady, jakimi kierujemy się przy rozpatrywaniu przekazanych zgłoszeń
- Każde zgłoszenie podlega ochronie przed udostępnieniem osobom nieuprawnionym. Informacje objęte zgłoszeniem, umożliwiające identyfikację osoby dokonującej zgłoszenie, będą chronione zarówno na etapie wyjaśniania sprawy, podczas prowadzenia ewentualnych działań zapobiegawczych, jak również w przyszłości i udostępniane wyłącznie uprawnionym urzędnikom oraz funkcjonariuszom odpowiednich służb.
- Wszelkie zgłoszenia będą skrupulatnie rozpatrywane zgodnie z wewnętrznymi procedurami Instytucji Zarządzającej Programem Infrastruktura i Środowisko oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
- W przypadku wyrażenia chęci pozostania anonimowym przez osobę dokonującą zgłoszenia za pośrednictwem poczty elektronicznej, dokonywana będzie pełna anonimizacja zgłoszenia (ze zgłoszenia usunięte zostaną dane osobowe zgłaszającego i inne cechy pozwalające na identyfikację jego tożsamości) przed jej ewentualnym przekazaniem w celu wyjaśnienia sprawy.
- W przypadku zgłoszeń (głównie anonimowych), które będą niepełne i nie będzie możliwości uzupełnienia tych informacji, istnieje ryzyko, że takie Zgłoszenie nie będzie mogło zostać rozpatrzone.